Ce au însemnat ultimii 2 ani pentru Domina Imobiliare?
Un interviu-retrospectivă cu Ruben Drăghici despre cea mai importantă perioadă din dezvoltarea agenției Domina Imobiliare din ultimii 13 ani. Ce au însemnat ultimii 2 ani pentru Domina Imobiliare? Domina Imobiliare a trecut în ultimii ani prin cel mai complex și...
Lead-uri calificate în domeniul imobiliar. Cum generăm vânzări de succes?
Ce este un lead? În vânzări, lead-urile sunt oportunități de convertire în conversii sau, mai exact, în tranzacții de succes. În funcție de obiectivele unui lead, de profilul clientului ideal, de modalitatea de calificare a unui...
De ce consultanța este privită ca un serviciu premium și de ce ar trebui ca aceasta să se afle la baza piramidei de investiții în imobiliare?
Experiența ultimilor 13 ani petrecuți în domeniul imobiliar și în Agenția Domina Imobiliare) au însemnat culegerea celor mai diferite situații, nevoi, obiceiuri și dorințe ale clienților care au vizat o tranzacție imobiliară. Fie că vorbim despre vânzare, cumpărare...
Arta de a vinde în imobiliare. 20 de idei de interacțiune, comunicare și de conversie eficientă
În imobiliare, managerul unei agenții nu se oprește niciodată din a vinde. Deși nu doar tranzacțiile sunt cele ce îi ocupă timpul, ele devin parte din ADN-ul consultantului, strategului și comunicatorului imobiliar. De aceea, vânzările se convertesc în pasiune, în...
Locuințele sustenabile – de la trend la necesitate
Casele verzi, cunoscute ca fiind locuințe prietenoase cu mediul și cu resursele pe care acesta le oferă, sunt considerate a fi construcții “inteligente”. Acestea poziționează în centrul atenției omul, sănătatea sa pe termen lung, precum și beneficiile întregii...
Despre leadership și echilibru în 2020
Retrospectiva unui an destinat provocărilor de business Cu doar câteva zile înainte de anunțarea închiderii României, ca urmare a instalării pandemiei, Domina Imobiliare ciocnea un pahar de șampanie pentru un nou slogan: De la noi începe Acasă! Nu ne gândeam că cel...
Etica în imobiliare – cel mai important beneficiu adus clientului
Când competiția „uită” că singurul său rol este de a crește performanța, când o agenție imobiliară pune pe primul loc orgoliile personale, frustrarea pierderii clienților și incapacitatea de a înțelege piața, atunci singurii care au de pierdut sunt chiar clienții. De...
Investiții în viitor: digitalizarea industriei imobiliare
Domina Imobiliare a anticipat trendul de digitalizare, fiind una dintre agențiile cu cea mai mare tehnologizare din România Viziunea Domina Imobiliare a avut mereu la bază trenduri și tendințe, dar și o anticipare a nevoilor pe care clienții începeau timid să le...
Ce face un agent imobiliar bun? Top 5 motive sa-l ai alaturi
Cumpararea unui imobil este total diferita de cumpararea bunurilor de consum general. Nu ti se intampla zilnic sa mergi la cumparaturi pentru a-ti cumpara o casa, un teren sau o garsoniera. Pentru majoritatea persoanelor chiar, acest lucru se intampla o data in viata....